Δευτέρα 22 Φεβρουαρίου 2016

Empties vol.1

Γεια σας κορίτσια μου, μιας και σήμερα τελείωσα δύο προιόντα είπα να κάνω μία ανάρτηση και να σας πω τη γνώμη μου για τα προιόντα περιποιησης και ομορφιας που τελείωσα αυτή τη περίοδο.

Βαθμολογια 4/10
Επιτέλους σήμερα τελείωσα τη κρέμα προσώπου της Bioten. Είναι μια ήπια κρέμα προσώπου 24ωρη για ξηρές επιδερμίδες. (Να ξαναπώ οτι οι κρεμες προσώπου που χρησιμοποιώ είναι για ενυδάτωση καθώς και έχω πολύ ξηρή επιδερμίδα και δεν χρειάζομαι κάτι πέρα απο ενυδάτωση) Η κρέμα λοιπόν η συγκεκριμένη στο δικό μου δερμα δεν έκατσε καθολου καλα! Οχι 24ωρη ενυδάτωση δεν μου πρόσφερε αλλα αφού έβαζα και μία γενναία ποσότητα στο προσωπό μου μετά απο 15-20 λεπτά ήταν πάλι ξηρή η επιδερμίδα μου και χρειαζόμουν και άλλη! Πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί συνέβαινε αυτό απο τη στιγμή που η κρεμα απευθυνεται σε συγκεκριμένο τύπο επιδερμίδας έπρεπε τουλάχιστον να προσφέρει ένα 8ωρο ενυδάτωσης. Η τιμή της είναι πολύ προσιτή γύρω στα 5-6€ αν θυμαμαι καλα. Αλλα δεν την συστήνω σε καμία με ξηρή επιδερμίδα.
Βαθμολογία 6/10



Ενα ακόμη προιον που δεν με εντυπωσίασε είναι το καθαριστικο απολεπιστικο τζελ προσώπου της diadermine. Υποσχεται λείανση πόρων, βαθυ καθαρισμό κτλ. Εγώ προσωπικά δεν είδα καμία λείανση πόρων και καμια βελτίωση στο δέρμα μου. Μου φάνηκε σαν ένα απλό καθαριστικό προσώπου. Δεν έχω να πω κατι αλλο για το συγκεκριμένο και η αληθεια είναι οτι καθαριζε μια χαρα οποτε για απλο καθαρισμό το προτείνω.



7/10



Επομενο είναι ένα κρεμοσάπουνο απο την εταιρεία herbal natural με
ροδι, το οποιο μου άρεσε αρκετα. Τα χέρια μου λόγω χειμώνα μιας που έχω ήδη ξερή επιδερμίδα χειροτερεύουν οπότε πάντα ψάχνω να βρω σαπούνια ή κρεμοσάπουνα που να μην τα ξεραίνουν μετά το πλύσιμο το χεριών. Με το συγκεκριμένο παρατήρησα οτι δεν έιχα καποιο ιδιαίτερο προβλημα σε σχέση με αλλα που έχω χρησιμοποιήσει. Δεν θυμάμαι καθόλου τιμή να σας πω αλλα θυμαμαι οτι ήταν σε καλή τιμή.




7/10
Τελείωσα την προήγουμενη εβδομάδα την κρέμα σώματος/χεριών απο dust and cream. Οι κρέμες αυτές είναι χύμα και μπορείς να διαλέξεις αναμεσα απο πολλές μυρωδιες, καθώς και τι ποσότητα θέλεις. Εγω είχα επιλεξει αυτή στη μυρωδια μπισκότο, στα 100ml που αν θυμαμαι καλα στοίχισε καπου στα 2-3€. Η μυρωδιά είναι άψογη, μυριζε ακομα και πάνω στα ρούχα μου, το μόνο που δεν με ικανοποίησε έιναι η ενυδάτωση η οποία στο δικό μου δέρμα δεν κρατουσε αρκετά, μετά απο λίγο το δέρμα μου ήταν και πάλι ξηρο. Περα απο αυτό έμεινα πολύ ευχαριστημένη και μου άρεσε πολύ το γεγονός οτι λειτουργεί και σαν κρέμα χεριών. Στο κατάστημα επίσης μπορείτε να βρείτε χύμα body scrub και  body butter που σίγουρα την επόμενη φορά θα τα δοκιμάσω.

9/10


Τελευταία λοιπόν είναι τα ξυραφάκια της Gillette Venus. Τα συγκεκριμένα είναι με τρεις λεπίδες, και έχουν πάνω και κάτω ενα gel, έτσι ώστε δεν χρειάζεται καποιος αφρός ξυρίσματος παρα μονο βρέχεις τη περιοχη που θέλεις και ξυριζεσαι χωρίς κατι αλλο. Εγω τα χρησιμοποίησα για τα πόδια και παρατήρησα οτι ύστερα απο τη χρήση τους τα πόδια μου ήταν πραγματικά απαλά. Κατι αλλο επισης που μου άρεσε πολύ είναι οτι η συσκευασία είναι απο γερό πλαστικό και χρησιμοποιήτε ώς θηκη για να τα ξαναβάλεις πίσω. Στη συσκευασία περιέχονται δύο ξυραφάκια. Εγω προσωπικά έμεινα πολύ ευχαριστήμενη και σίγουρα θα τα ξανα αγοράσω. Αν και η τιμή τους ήταν λίγο τσιμπιμένη σε σχέση με τα υπόλοιπα, αξίζουν γιατί το ένα ξυραφάκι μπορείς να το χρησιμοποιήσεις περίσσοτερο απο 2 φορές.


Αυτά ήταν λοιπόν τα προιόντα που τελείωσα αυτές τις μέρες. Πειτε αν έχετε χρησιμοποιήσει και εσείς κάποιο απο αυτά και πια είναι η γνώμη σας. Φιλιά πολλά!





1 σχόλια:

  1. εγώ ψάχνω να πάρω μια κρέμα ματιών για να τα κάνει να φαίνονται ξεκούραστα και φρέσκα! έχω βρει εδώ https://www.atticabeauty.gr/proioda-omorfias/prosopo/enudatosi-adigiransi/matia/?sortBy=NewProducts κάποιες κρέμεσ ματιών από brands που νομιζω πως είναι πολύ καλα και θα ήθελα να με βοηθήσεις να επιλέξω ποια θεωρείς πως είναι το καλύτερο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

 

Sam's Beauty World Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang