Παρασκευή 5 Φεβρουαρίου 2016

Βραδινή ρουτίνα ντεμακιγιαζ και περιποιηση προσώπου

Γεια σας κορίτσια μου! Σημερα θα σας μιλήσω για την βραδινή ρουτίνα μου οσο αφορά το ντεμακιγιαζ και τη περιποιήση προσώπου πριν πέσω για ύπνο. Να πώ οτι έχω ξηρή - ευαίσθητη επιδερμίδα και αυτα που θα σας δείξω είναι αυτα που ταιρίαζουν στο δικό μου δέρμα και χρησιμοποιώ αυτό το καιρό.




Τα προιόντα που χρησιμοποιώ είναι αυτά






Πρώτα αφαιρώ το περισσότερο μακιγιαζ με ένα τζελ καθαρισμού προσώπου και μία βούρτσα για βαθύ καθαρισμ και ταμποναριστά με μία πετσέτα καθαρή σκουπίζω το προσωπό μου. (αυτό το καιρό χρησιμοποιώ το τζελ καθαρισμού απο Erredue 200ml (καπου στα 4€) και μια βουρτσα προσώπου απο sephora (τιμη 5€))








Μετά απο το καθαρισμό προσώπου χρησιμοποιώ ενα νεράκι micellaire για να απομακρύνει ότι έχει μείνει απο μακιγιαζ και να επαναφέρει το ph της επιδερμίδας και για τα μάτια ενα ντεμακιαζ διφασικό που αφαιρεί και αδιαβροχα προιόντα. Αυτο που κάνω εγώ πάντως για οικονομία είναι να αγοράζω τα μεγαλα βαμβακια και απο τη μία πλευρά τοποθετώ το νεράκι micellaire και απο την άλλη το ντεμακιαζ ματιών, έτσι η σπατάλη είναι μικρότερη! 
(Τα προιόντα είναι: νερακι micellaire garnier (καπου στα 2-3€ τα 125ml), διφασικό ντεμακιγιαζ ματιών-χειλιών Erredue (καπου στα 3-4€ 150ml)


 Αφου τελείωσω με τα υπόλοιπα απλώνω αρκετή ποσότητα ενυδατικής κρέμας στο πρόσωπο. Εγω συνήθως απο κρέμες προσώπου προτιμώ απλές μονο για ενυδάτωση της επιδερμίδας γιατί δεν έχω καποιο πρόβλημα πέρα απο την ξηρότητα. (Αυτή που χρησιμοποιώ είναι 24h cream για ξηρό/ευαίσθητο δέρμα της Bioten 50ml (4-5€) και την έχω τελείωσει σχεδόν όπως βλέπεται!!



Τέλος πρίν πέσω για ύπνο βάζω ένα lip balm στα χείλη διότι έχω και ξηρά χειλη! Αυτο που χρησιμοποιώ το τελευταίο καιρό είναι το lip balm απο sephora crazy priorities με γευση raspberry, έχει ωραία μυρωδιά αλλα η αλήθεια είναι οτι η υφή του δεν μου αρέσει τόσο, απλά θέλω να το τελείωσω για να περάσω σε άλλο!



Αυτά ήταν λοιπόν τα βήματα που κάνω εγώ. Σε περιπτώσεις που δεν έχω βαφτεί όλη μέρα παραλείπω το καθαρισμό προσώπου και το ντεμακιγιαζ ματιών. 

Να σας ξαναπώ οτι έχω ξηρή-ευαίσθητη επιδερμίδα και αυτά είναι που δουλεύουν στο δικό μου πρόσωπο.
Πείτε μου και εσείς αν έχετε δοκιμάσει κάποιο απο αυτά και πια είναι η δικής σας ρουτίνα ή οτι αλλο θέλετε.

Σας φιλώ!

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Sam's Beauty World Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang