Σάββατο 29 Αυγούστου 2015

Αγαπημένα καi μή κραγιον..Part 2

Παμε λοιπόν σε κάποια αγαπημενά κραγιον...




Πρωτο πρωτο που το έχω τελειώσει κιόλας είναι της catrice η απόχρωση 190 the nuder the better, το οποίο όπως καταλάβατε είναι ενα νουντ χρωμα. Το συγκεκριμένο εχει πολύ καλή απόδοση, είναι πολύ ενυδατικό και είναι σίγουρα το κραγιόν που θα υπάρχει πάντα στη τσάντα μου. Επισης η τιμή του αν θυμάμαι καλά ήταν πολύ προσιτή (γύρω στα 3-4€)





Επόμενο λοιπόν είναι της estee launder απο τη σειρα pure color crystal, η αποχρωση 301 crystal baby. Τι να πω για αυτό το κραγιον πραγματικα δεν έχω λόγια, η συσκευασια του ειναι πανεμορφη, εχει και ενα καφρεπτακι πανω, ειναι παρα πολυ ενυδατικό, κανει τα χειλη να φαινονται πολυ ''ζουμερα'' και τελος εχει πολυ καλη αποδοση. Η συγκεκριμενη αποχρωση ειναι ενα απαλο ροζ προς νουντ, ενα πολυ καθημερινο χρωμα.




Απο το συγκεκριμενο η αληθεια είναι οτι η απόχρωση του είναι αυτο που με εκανε να μη νιώθω τόσο σιγουρο για να το βαλω στα αγαπημένα. Είναι λοιπόν της loreal απο τη σειρά color riche serum, η αποχρωση S104 bright fychsia, το χρωμα του ειναι ενα εντονο φουξ το οποιο πιο πολυ παει προς το κοκκινο παρα στο φουξ και αυτο δεν μου πολυαρεσε, συνηθως το φοραω με ενα nude κραγιον απο πανω ωστε να σπαει λιγο αυτο το κοκκινο που βγαζει και γινετε το ιδανικο φουξ! Εχει παρα πολυ καλη αποδοση χρωματος, ειναι πολυ ενυδατικο και απο τι εχω δει αυτη η σειρα εχει πολυ ομαρφα χρωματα οποτε το συστηνω ανεπιφυλακτα!



Τελευταιο να σας δειξω και αυτο το οποιο επισης θα υπαρχει μεσα στη τσαντα μου σιγουρα! Είναι της golden rose, απο τη σειρα velvet matte, η αποχρωση νουμερο 10. Είναι ενα απολυτα καθημερινο χρωμα, πολυ ενυδατικό, πολυ καλη αποδοση, πολυ οικονομικο και γενικα εμεινα πολυ ευχαριστημενη γιατι απο την συγκεκριμενη εταιρεια δεν ειχα ξανα αγορασει κατι στο παρελθον.

Αυτα ήταν λοιπον και τα αγαπημένα μου κραγιον, ευχομαι να σας αρεσε αυτο το αρθρο. 
Stay tuned φιλακιααα


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Sam's Beauty World Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang